Podaj daty do wydarzeń:
1.Zabójstwo Juliusza Cezara
2.POdział cesarstwa na część wschodnią i zachodnią.
3.Legendarna data założenia zymu
5.Zakaz oddawania czci bogom pogańskim
6.Przenisienie stolicy cesarstwa rzymskiego z rzymu do Konstantynopola

z góry dziękuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:09:16+01:00
1) 44 rok p.n.e
2) 395 rok.
3)753 rok
6) 324 rok
2 5 2
2010-01-30T11:14:27+01:00
1.Zabójstwo Juliusza Cezara-44r.p.n.e.
2.Podział cesarstwa na część wschodnią i zachodnią-395r.
3.Legendarna data założenia Rzymu-753r.p.n.e.
5.Zakaz oddawania czci bogom pogańskim-392r.
6.Przeniesienie stolicy cesarstwa rzymskiego z Rzymu do Konstantynopola-324r.
7 3 7
2010-01-30T11:15:43+01:00
1.15 marca 44 p.n.e.
2.395 rok
3.753r.
5.
6.324
4 4 4