Odpowiedzi

2010-01-30T11:17:20+01:00
Mały gwiazdozbiór nieba poudniowego towarzyszy na niebie okrętowi Argo.Nazwa łacińska Volanos.
Widoczna na szerokości geograficznej pomiędzy 90stopni S a 20stopni N.
Leży pomiędzy Górą Stołową,kilem,kameleonem i Malarzem.
Najaśniejszymi gwiazdami są np.(w rybie latającej)
B Vol
Y Vol
zachwile napisze kiedy zachodzi i wschodzi jeszcze wiem ze podczas jesieni w wieczór nad horyzontem widzimy ją czyli wtedy wschodzi a zachodzi wiadomo kiedy robi sie widno .
licze na najlepszą odp/:)
2010-01-30T13:58:33+01:00
Ryba Latająca to mały gwiazdozbiór nieba południowego .Przedstawia latającą rybę podczas jesieni w wieczór nad horyzontem widzimy ją czyli wtedy wschodzi a zachodzi wiadomo kiedy robi sie widno .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:36:35+01:00
Mały gwiazdozbiór nieba południowego, inaczej Latająca Ryba leży pomiędzy Górą Stołową, Kilem, Kameleonem, Malarzem. Gwiazdozbiór ten przedstawia oczywiście Latającą rybę, w czasie jesieni. Jest ona widoczna w szerokości geograficznej pomiędzy 90 stopni S a 20 stopni N. Podczas jesieni widzimy ją wieczorem nad horyzontem - wtedy wschodzi, a zachodzi kiedy robi się widno.