Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:16:27+01:00
Zad.1 Rozwiąż układy równań:
a)
x+6y=1020
0,9x+6*0,8y=846

x=1020-6y
0,9*(1020-6y)+4,8y=846

x=1020-6y
918-5,4y+4,8y=846

x=1020-6y
-0,6y=846-918

x=1020-6y
-0,6y=-72

x=1020-6y
y=120

x=1020-6*120
y=120

x=1020-720
y=120

x=300
y=120

b)
x+y=20
0,2x+0,2y=4

x=20-y
0,2*(20-y)+0,2y=4

x=20-y
4-0,2y+0,2y=4

x=20-y
0=0

układ nie ma rozwiązania
2010-01-30T11:20:30+01:00
A)
x+6y=1020
0,9x+6*0,8y=846

x=1020-6y
0,9(1020-6y)+4,8y=846

x=1020-6y
918 -5,4y +4,8y=846

x=1020-6y
-0,6y=846-918

x=1020-6y
0,6y=72

x=1020-6y
y=120
x=900

x=900
y=120

b)
x+y=20
0,2x+0,2y=4

x=20-y
0,2(20-y) +0,2y=4

x=20-y
4-0,2y+0,2y=4

to zadanie nie ma rozwiązań
2010-01-30T11:23:25+01:00
B)x+y=20/*0,2
0,2x+0,2=4

0,2x+0,2y=4
- 0,2+0,2=4
0=0