Odpowiedzi

2010-01-30T11:07:09+01:00
Dlatego że to właśnie Jezus oddał życie za nas na krzyżu. Jest synem Boga i naszym bratem do którego możemy się z każdym problemem zgłościć. Gdyż ON nam zawsze pomoże
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:09:07+01:00
Jezus jest ważny w życiu, ponieważ do on stworzył świat i ludzi.Pierwszymi luźmi na ziemi byli Adam i Ewa oraz oddał za nas życie na krzyżu.Dla większości wyznań i Kościołów chrześcijańskich Jezus jest także wcieleniem Boga w osobie Syna Bożego. W islamie uznawanowniony za proroka.Powinniśmy sie modlić i dziejować mu w modlitwie za to że nas stworzył, bo gdyby nie byo go nie było i nas.
1 5 1