Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:07:13+01:00
Panowanie Bolesława Chrobrego : 992-1025

997 - Św. Wojciech wyrusza z misją do Prus, ginie z rąk Prusów
1000 - zjazd w Gnieźnie, Otto przybył z pielgrzymką do grobu Św. Wojciecha, idea uniwersalnego państwa chrześcijańskiego (Polska częścią państwa), Cesarz uznaje potęgę Bolesława, utworzenie biskupstw w Krakowie, Kołobrzegu i Wrocławiu, arcybiskupstwa w Gnieźnie
33 4 33
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:15:55+01:00
997 r.- Św. Wojciech wyrusza z misją do Prus, ginie z rąk Prusów
1000 r. - zjazd w Gnieźnie
13 3 13