Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T11:29:52+01:00
Panie Nowak, chciałbym pana prosić o rękę pańskiej córki...dlatego pytam się czy da nam pan swoje błogosławieństwo ?
Skoro tak, to chciałbym teraz prosić o coś państwa córkę.
Isabello, kocham Cię nad życie, bez Ciebie świat nie jest już taki sam, obiecuje kochać Cie każdego dnia, aż do naszej śmierci...innymi słowy, przynieś kajdany o Pani, jam więźniem Twego serca.
3 5 3
2010-01-30T11:31:35+01:00
Moniko!

Przez tyle lat się kochaliśmy i mieszkaliśmy ze sobą nadszedł więc czas na oświadczyny.Myślę że twoi rodzicie na pewno są za.Odpowiedz należy do Ciebie
2 3 2
2010-01-30T11:49:23+01:00
Panie Mirku (ojciec przyszłej narzeczonej) i Pani Doroto(matka przyszłej narz.) Chciałbym prosić Was rodziców Mileny (przyszła narzeczona) o rękę Waszej córki.Przyrzekam, że będę o nią dbał,będę się nią opiekować i dam jej wszystko czego tylko zapragnie.
1 5 1