Odpowiedzi

2010-01-30T11:12:40+01:00
A=4m
b=3,5m
c=2m
V=a*b*c
V=4m*3,5m*2m
V=28m³
W pokoju mieści się 28m³ powietrza.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:15:06+01:00
Dane:

wysokość pokoju: 2,5 metra = 25 decymetrów
długość pokoju: 5 metrów = 50 dm
szerokość pokoju: 3 metry = 30 dm

obliczenia:

25*50*30=37500dm³
37500dm³=37500 litrów powietrza

odp: W moim pokoju mieści się 37500 litrów powietrza.