Odpowiedzi

2010-01-30T11:18:11+01:00
Garbate szczęście- mieć pecha
na moje oko- mniej więcej, przypuszczalnie
bać sie jak ognia- czegos sie strasznie bać
krew uderza do głowy- po prostu do głowy uderza głupota
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:20:00+01:00
Garbate szczęście:oznacza,że ciągle ma się pecha np. coś się wygra,a ta wygrana nie jest niczego warta

na moje oko:czyli według własnego zdania i troszeczkę niedokładnie

bać się jak ognia:czegoś się bać i unikać tego

krew uderza do głowy:ktoś traci panowanie nad sobą

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
2 4 2
2010-01-30T11:20:27+01:00
Garbate szczęście - Mieć wielkie szczęście do czegoś jak "bezdomny wygrywa 1000000zł. na loteri w "dużym lotku"
na moje oko - tak jak mi się wygaje
bać się jak ognia -bać się czegoś lub kogoś bardzo mocno co wynika z luckiej podświadomości
krew uderza do głowy - być zwariwanym, szalonym, do tego stopnia że trudno zrozumieć dlaczego tak jest , nie panowanie nad swoimi emociami