Wyobraź sobie ze jako reprezentant klasy przeprowadzasz wywiad z przewodniczącym SU(samorządu uczniowskiego) na temat kółek zainteresowań(np. kolko plastyczne itd)

Min 5 pytań :))


Podpowiedź
ile jest kolek
kto może w nich uczestniczyć
ile razy w tygodniu odbywają się zajęcia

!!!!!!!!!!POMOCY TRZEBA MI NA DZIŚ!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-30T11:21:29+01:00
Ile w tej szkole jest kułek
ilu uczniów może uczestniczyć w kółek
ile razy w ciągu tygodnia odbywają się kółka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:26:40+01:00
1. Ile jest kółek?
2. Jakie rodzaje, tzn. czy są np.: teatralne?
3. Ile razy w tygodniu trzeba się spotykać?
4. Czy każdy może w nich uczestniczyć?
5. Ile czasu będzie trwać kółko ?
6. Kto je będzie prowadził ?
2010-01-30T13:19:32+01:00
Ile jest kolek
kto może w nich uczestniczyć
ile razy w tygodniu odbywają się zajęcia
Czy uczniowie chętnie zapisują się na takie zajęcia??
czy są kółka które rozwijają naszą sprawność fizyczną jak na przykład tańce??
Czy wszystkie kółka odbywają się w szkole??
Naj które z nich uczniowie najchętniej się zapisują ??