Odpowiedzi

2010-01-30T11:21:57+01:00
Łamać wszelkie zasady, robić rzeczy które dla człowieka są niemożliwe, nie przejmować się co inni myślą ale tym co my robimy i wierzyć w siebie nie poddawać się:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:22:28+01:00
„Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga;
Łam, czego rozum nie złamie”

Uważa, że świat oddany w ręce młodych ludzi będzie lepszy. Czynnikiem który wstrzymuje postęp jest pokolenie ludzi oświecenia. Świat nie może iść dalej, ponieważ dalej będzie światem zepsutym, dopóki kierują nim konserwatyści. Uważa, że tylko, gdy świat z „ opleśniałej zbywszy się kory” przejdzie przemianę, będą mogły nastać lepsze czasy. Wybudowanie nowego świata powinna być oparta na mi,łości, przyjaźni, braterstwie i młodości i szlachetności