Odpowiedzi

2010-01-30T11:20:42+01:00
Tarcie jest wszedzie, to dzieki niemu mozemy cokolwiek zrobic. Gdyby nie ono nie bylbys w stanie wstac z lozka, poniewaz bez tarcia twoje rece, nogi slizgalyby sie po lozku jak na bardzo sliskim lodzie. Nawet nie bylbys w stanie sie odepchnac by gdziekolwiek sie dostac lezac, poniewaz nie byloby tarcia.
Jak widac tarcie jest bardzo waznym czynnikiem w naszym zyciu, praktycznie bez niego nie bylibysmy w stanie nic zrobic.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:21:20+01:00
W dzisiejszych czasach bez tarcia nie wyobrażam sobie życia, własnie to od tarcia zależy praca wielu mechanizmów, maszyn.
Gdy np. ścieramy buraki na tarce występuje tarcie, wyciskanie soku z pomarańczy także jest to tarcie. Co by było bez tych dwóch rzeczy, tylko dwóch wydających się normalnych rzeczy.
Lecz gdy przychodzi do zimy nie mamy rękawiczek najczęściej ocieramy dłoń o dłoń by było nam cieplej.
3 3 3