Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T12:07:00+01:00
Co do pierwszego sciagnij sobie darmowy program EVEREST HOME i on po zainstalowasniu wyswietli ci wszystkie informacje o komputerze
co do frugiego to ci nie pomoge, ale poszukaj na roznych forach (o2.pl, onet.pl, wp.pl)
chyba pomogłem
pozdro ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:10:20+01:00
Co do twojego pytania jaką masz kartę - masz trzy rozwiązania:
a) otworzyć obudowę
b) sprawdzić w menadżerze urządzeń
c) zainstaluj sobie taki darmowy programik jak EVEREST - to jest taki kombajn programowy.

Windows 7 niema nic do obsługi OpenGL od tego jest karta graficzna i jej oprogramowanie. Jeśli producent twojej karty graficznej nie przewidział dla twojego modelu wsparcia OpenGL to go poprostu niemasz. A jesli jestes pewien że powinieneś mieć a nie masz to sprawdź uaktualnienia na stronie producenta i pobierz najnowsze sterowniki dla twojej karty
2010-01-30T17:25:34+01:00
Nie wiem jak w innych windowsach ale windows xp wystarczy że klikniesz prawym przyciskiem na pulpit i dasz właściwości,potem wejdź na kartę ustawienia.Tam powinna pisać nazwa monitora i karty.

Jeśli masz vistę lub win 7 i nie zadziała to spróbuj tak
wejdź w start,panel sterowania,wygląd i personalizacja,ustawienia ekranu tam powinno gdzieś pisać .Lub w panelu sterowania ,w menedrzeze urzadzen,gdzieś powinien być spis jakie masz czesci w kompie.Nie pamietam dokladnie gdzie bo nie mam Visty

wiem że windows 7 wersja rc czyli ta darmowa co była do pobrania nie obsługiwała OpenGL.Wersja finalna musi obsługiwać,ale to zależy czy Twoja kata graficzna sprzętowo jest zgodna z OpenGL