Przyrządzenie Fantazji :
- ciasto
Masło rozpuścic w garnku, dolac wodę, doprowadzic do wrzenia. Wsypac mąkę i chwilę ucierac do powstania gęstej masy. Następnie wbic jajka i miksowac. Gotową masę rozłożyc na dwie blachy o wymiarach 3.2 dm x 2,4dm uprzednio wysmarowane tłuszczem i obsypane kaszą manną lub bułką tartą. Wstawic je do piekarnika nagrzanego do temperatury 200 stopni i piec przez 35 minut.

zad.
Wartośc energetyczna ,,Fantazji'' zrobionej zgodnie z przepisem wynosi 2568 kcal. Ciasto zostało podzielone na 16 jednakowych kawałków. Jaka wartośc energetyczną miał kazdy z nich??


proszę pomóżcie !!!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-30T11:29:19+01:00
A więc jeden kawałek miał około 160.5 kcal
ponieważ 2568/16=160.5 kcal
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:36:47+01:00
2568kcal/16=160.5 kcal

Jeden kawałek ciasta miał 160,5kcal
2 4 2
2010-01-30T11:48:54+01:00
Wartość energetyczna jednego kawałka ciasta wynosi 160,5 kcal ponieważ trzeba 2568/16=160,5
2 5 2