Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T11:51:36+01:00
1.
Rośliny żyjące w środowisku wodnym, jednokomórkowe lub plechowate. Wyróżnia się formy poruszające się jak i pozbawione możliwości ruchu. Mogą być one nagie lub otoczone warstwą galaretowatą.

2.
1.strzępki wielojądrowe
2.brak ścian poprzecznych,
3.zawierająca zazwyczaj 4 komórki jajowe lęgnia zostaje obrośnięta przez plemnię, zawartość plemni przelewana jest do lęgni
4.mejoza ma miejsce w czasie powstawania organów płciowych,
5.plecha wegetatywna

mam nadzieje że pomogłem
2010-01-30T11:52:12+01:00
1. cechy plechowców:
ciało- plecha (nie podzielone na korzeń i pęd)
wielokomórkowe


2. Glony- wymagania życiowe:
Glony to grupa organizmów ściśle związanych ze środowiskiem wodnym. Jest to grupa ekologiczna. Produkują tlen i pokarm w zbiornikach wodnych. Są to organizmy pionierskie.Wyróżniamy trzy grupy glonów: zielenice, brunatnice i krasnorosty.

Mam nadzieję że pomogłam;)
2010-01-30T17:16:27+01:00
1. Określ wymagania życiowe glonów.
środowisko wilgotne i ciepłe

2.Wymień charakterystyczne cechy plechowców.
tworzą zarośla, są wielokomórkowe, chloroplasty, mają przylgi,
4 1 4