Odpowiedzi

2010-01-30T11:51:13+01:00
Moim wyjontkowym dniem były moje urodziny kiedy dostałem psa.
86 1 86
  • ellu
  • Rozwiązujący
2010-01-30T11:54:57+01:00
Mój wyjątkowy dzień
Moim ulubionym i wyjątkowym dniem jest dzień, w ktorym dostałam mojego kochanego Pikusia. To mój piesek. Jest szczeniaczkiem. Ach jak się cieszyłam i nadal się cieszę , że Go mam! Jest on także bardzo mądrym zwierzątkiem, bo gdy mam zły humor to on robi także smutną minę jak ja i jest przy mnie. Uwielbiam mojego Pikusia, bo wiem że mogę na niego liczyć bardziej niż na swego przyjaciela.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:07:58+01:00
Sobota 30 stycznia
2.35 w nocy
pokój

Nie mogę spać! Cały czas myslę O TYM co się dzisiaj wydarzyło. Dzień zaczął się normalnie. Wstałam, poszłam do szkoły (4+ z matmy!). Potem poszłyśmy z dziewczynami do galerii i się zaczęło! W galerii była jakaś loteria: wrzucało się swoje imie i nazwisko do specjalnej kuli. Co godzinę losowano jedna nagrodę, a o 17.00 nagrodę specjalną - wyjazd do Grecji! Wzięłyśmy w tym udział, myślimy sobie; czemu nie? I uwaga! Wygrałam! Tak, właśnie tak, Ja wygrałam główną nagrodę.
242 4 242