Odpowiedzi

2010-01-30T11:56:36+01:00
Bez nich ciężko by było o jakie kolwiek opady. Niektóre z nich dają nam sól przez odparowanie wody po której zostaje sama sól. Wszystkie porty i zakłady związane z morzem gdyby ich nie było musiały by zniknąć co było by wielkim ciosem dla gospodarki.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:58:16+01:00
Znaczenie morza i oceany dla człowieka... :
- ułatwiają podróż;
- mają wiele bogactw naturalnych (w morzach: korale, perły);
- mają duże znaczenie jako miejsca turystyczne;
- rekreacja;
- schronienie dla organizmów;
- morza- sól;
12 4 12