Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:03:36+01:00
Metal spala się w parze wodnej. Produktem reakcji chemicznej jest biały proszek. W czasie reakcji chemicznej powstaje gaz, który się spala niebieskim płomieniem .

Mg+H2O---> MgO+H2 powstaje MgO-który jest białym proszkiem H2- gaz który sie spala niebieskim płomieniem
spalanie H2 mozna zapisac H2+O2=H2O
chyba dobrze:)
1 5 1
2010-01-30T17:50:45+01:00
Tytuł doświadczenia : reakcja magnezu z para wodna
Zapis przebiegu reakcji chemicznej :
magnez+woda-->tlenek magnezu+wodor
Wniosek : gaz który powstał to wodor. w tejk reakcji udowodnilismy ze woda jest zwiazkiem chemicznym wodoru z tlenu
1 5 1