1.Na mapie fizycznej kolorem zielonym oznacza się ................, a kolorem żółtym..................
2.Na mapie fizycznej kolorem brązowym oznacza się ....................a kolorem zielonym................

Pilnie potrzebne na sprawdzian

3

Odpowiedzi

2010-01-30T11:57:06+01:00
1.Na mapie fizycznej kolorem zielonym oznacza się niziny a kolorem żółtym wyżyny .
2.Na mapie fizycznej kolorem brązowym oznacza się .góry a kolorem zielonym niziny
3 4 3
2010-01-30T11:57:14+01:00
1.Na mapie fizycznej kolorem zielonym oznacza się niziny, a kolorem żółtym wyżyny.
2.Na mapie fizycznej kolorem brązowym oznacza się góry a kolorem zielonym niziny.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T11:57:46+01:00
1.Na mapie fizycznej kolorem zielonym oznacza się niziny, a kolorem żółtym wyżyny.
2.Na mapie fizycznej kolorem brązowym oznacza się góry a kolorem zielonym niziny.

Plis dasz mi najjjjjjj?
4 3 4