Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:01:50+01:00
Medale igrzysk w SaltLakeCity srebro i braz
4-krotne zdobycie krysztalowej kuli
1 1 1
2010-01-30T12:02:11+01:00
Największym osiągnięciem Adama Małysza było zdobycie 4 kryształowych kul, złote, srebrne i brązowe medale
2 1 2
2010-01-30T12:38:30+01:00
Zdobycie kilku pucharów świata, kryształowych kul, 1 miejsce w turnieju czterech skoczni w 2000/2001, zdobycie 2 i 3 miejsca w Igrzyskach olimpijskich w Salt Lake City.
1 5 1