Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T12:04:56+01:00
P= (a+b) ×h /2
a=12dm
b= 5/6 ×12= 10dm
33=(12+10) ×h /2 obustronnie razy 2
66=22h podzielić obustronnie przez 22
h=3dm
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T12:07:35+01:00
A=12dm
b=(12/6)*5=10dm
P=33dm²
33=(12+10) ×h /2 |*2
66=22h|/22
h=3dm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:08:21+01:00
12:6=2

5 razy 2 = 10 (podstawa dróga 5/6)

podstawa a = 12 dm

podstawa b = 10 cm

wzor na pole trapezu wynosi a + b razy h podzielić na dwa

a + b = 22 dm

pole jest zawsze podzielone na dwa więć 33 + 33 = 66

66:22= 3

Wysokość wynosi 3