Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:16:22+01:00
Jeżeli jest się świadkiem agresji,czy też w szkole czy nie,na pewno nie powinno się tego lekceważyć.
Wyjściem z takiej sytuacji jest poinformowanie pedagogów szkolnych.
Osoba,która używa przemocy jest osobą zdemoralizowaną,której należy się pomoc.
Wielu młodych ludzi jest agresywnych,używa przemocy na przykład gdyż w domu jest nie ciekawa sytuacja.Jedną z takich przyczyn jest alkoholizm w domu.
Nie możemy tolerować takich zachować.
Dbajmy o to,by dzieci nie bały się chodzić do szkoły i by nie ulegały osobom "silniejszym"



Myślę,że chociaż troszkę pomogłam :)

5 3 5
2010-01-30T12:38:16+01:00
Jeżeli jesteś światkiem przemocy nie lekceważ tego. Zgłoś to komóś dorosłemu. Jeśli biją się młodsi od ciebie rozdziel ich (bo ze starszymi lepiej nie zaczynać). Wytłumacz ze nie warto się bić. opowiedz co moze się stać przez bitki.Nie możemy tolerować takich zachować. Przyczyną tego jest przemoc w domach.


Myślę ze trochę pomogłam.Pozdrowienia :)
12 3 12