Podane zdania zamaluj odpowiednimi kolorami . ( zielonym-rozmnażanie płciowe , żółtym - rozmnażanie bezpłciowe )

zdania :
- Osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu , z którego powstały .
- W rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki .
- Osobniki potomne maja kombinacje cech każdego z rodziców .
- Osobniki potomne powstają z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu .
- W procesie tym biorą udział gamety .

3

Odpowiedzi

2010-01-30T12:13:01+01:00
1 Żółty
2 Zielony
3 Zielony
4 Żółty
5 Zielony
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:13:53+01:00
- Osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu , z którego powstały ((rozmnażanie bezpłciowe)) żół.
- W rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki ((rozmnażani płciowe)) ziel.
- Osobniki potomne maja kombinacje cech każdego z rodziców ((rozmnażani płciowe)) ziel.
- Osobniki potomne powstają z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu ((rozmnażanie bezpłciowe)) ziel.
- W procesie tym biorą udział gamety ((rozmnażani płciowe)) żół.
21 3 21
2010-01-30T12:15:34+01:00
Osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu, z którego powstały - na ŻÓŁTO
w rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki- na ZIELONO
osobniki potomne mają kombinacje cech każdego z rodziców- na ZIELONO
osobniki potomne powstaja z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu- na ŻÓŁTO
w procesie tym biorą udział gamety- na ZIELONO
15 4 15