Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T12:16:00+01:00
Każdy mój dzień wygląda podobnie. Wstaję o *. Później, gdy już się ubiorę o * jem śniadanie. Następnie o * wychodzę do szkoły. W szkole jestem do *. Kiedy wracam do domu najpierw jem obiad. Potem od * do * odrabiam lekcje. Kiedy już wszystkiego się nauczę oglądam telewizję/ siedzę przed komputerem. Potem robię to na co mam ochotę (czytam, bawię się z kolegami itp). Około * jem kolację. O * idę się umyć, a o * idę spać.

Tam gdzie masz * wstaw swoją godzinę. ;)
17 4 17
2010-01-30T12:17:06+01:00
Mój dzień zaczyna się o godz 7.00 rano. Wstaję prawą nogą bo tak mam ustawione łóżko. Ubieram szlafrok i idę do łazienki. Tam myję zęby, czeszę włosy itp. Następnie idę się ubrać i zjeść śniadanie. Po tym wychodzę do szkoły i na niektórych lekcjach jestem pytany lub się nudzę. Na przerwach rozmawiam z koleżankami i kolegami bądź z nauczycielami. Do domu wracam około 14.30. Przebieram się kładę plecak idę myć ręce i zjeść obiad. Potem uczę się i odrabiam zadanie. Trwa to około dwóch godzin. Następnie oglądam telewizję, jem podwieczorek i około godz 21.30 idę spać. Tak wygląda mój dzień.
11 4 11