-Żarówka
-Telegraf
-Radio
-Telefon
-Kinematograf

Wybierz jeden z poznanych powyżej wynalazków.Następnie narysuj na kartce plakat,który będzie zachęcał do kupienia lub zastosowania tego urządzenia...

PROSZĘ O SZYBKĄ I DOBRĄ ODPOWIEDŹ,KTÓRĄ WYSYŁAJCIE ZROBIONY PLAKAT NA MÓJ e-mail,który możecie otrzymać pisać na moje gg 12893403...
Dobry plakat i pierwszą dobrą odpowiedź dam za najlepszą...A złą albo nie zagadzającą się z powyższym zadaniem odpowiedź będzie usunięta....
CZEKA :)

2

Odpowiedzi

2010-01-30T12:37:12+01:00
Żarówka

tekst na plakacie rozświetli ciało i umysł

na rysunku człowiek z żarówką nad głową ubrany w garnitur albo kobieta w czymś innym eleganckim z ogromnym uśmiechem
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:47:37+01:00
Radio – dziedzina techniki zajmująca się przekazywaniem wiadomości na odległość za pomocą fal elektromagnetycznych.Za wynalazcę radia uważa się powszechnie Guglielmo Marconiego. Ten syn włoskiego kupca z Lombardii rozpoczął doświadczenia z przesyłaniem i odbiorem fal radiowych w roku 1894. Pracując w amatorskich warunkach – i częściowo w tajemnicy przed ojcem – uzyskał we wrześniu 1895 roku łączność radiową na odległość 1 kilometra. Nie widząc zainteresowania swoim wynalazkiem we Włoszech, wyjechał w lutym 1896 do Anglii. Z pomocą krewnych (matka Guglielma, Annie była Irlandką) trafił do naczelnego inżyniera Poczty Brytyjskiej. 27 lipca 1896 roku zainstalowano sprzęt nadawczy na dachu Poczty Głównej w Londynie. Odbiornik z drukarką Morse'a umieszczono na dachu odległego o kilometr budynku. Sam Guglielmo operował kluczem telegraficznym, a widzowie przy drukarce mogli odczytać przekazywany tekst. Zdarzenie to uznane zostało za pierwszą publiczną próbę radia. Następnie, w roku 1899 odbyła się próba przekazu sygnału przez kanał La Manche. Jeszcze później, w roku 1901 przekazano wiadomość przez Ocean Atlantycki z Kanady do Anglii. Pierwszym sygnałem, który przesłano przez Atlantyk była litera "S" alfabetu Morse'a.

Zastosowanie:

Fale radiowe
Fale radiowe są to fale elektromagnetyczne wykorzystywane w łączności radiowej. Ze względu na długość fali (czy też częstotliwość) rozróżnia się poszczególne typy fal radiowych. Istnieją dwa podziały: tradycyjny i dekadowy, zalecany przez Regulamin Radiokomunikacyjny.
Kupienie:
Zachęcam wszystkich do kupienia radia,ponieważ jest naprawde można przy nim posłuchać miłych piosenek i nawet potańczyć.Radio jest przenośne i bezprzewodowe.(na baterie.Musisz koniecznie mieć go w domu.Z radia możesz uzuskać pewnych informacji i dowiedzieć się o jakiś konkursach.Warto kupić radio.
4 2 4