Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:40:16+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam uczniów gimnazjum na bal karnawałowy,
który odbędzie się (data) o godzinie (godzina) na sali gimnastycznej przy (nawa gimnazjum).
Wszystkich gości czeka skromny poczęstunek.

Podpis

LICZE NA NAJ. ;D
2010-01-30T12:44:03+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam <wpisz imię koleżanki itp.> na bal karnawałowy, który odbędzie się dnia <data> o godz. <godz.> na sali gimnastycznej przy ul.<nazwa ulicy>.
zapraszam
<twoje imię>
1 1 1
2010-01-30T12:47:24+01:00
Zaproszenie!

Serdecznie zapraszamy Państwa na bal karnawałowy, który rozpocznie się dnia ..... o godzinie ...... Bal odbędzie się w szkole im. ........ (podejrzewam że szkolnym bo jak sala gimnastyczne to wiesz ;) ;D) na sali gimnastycznej. Będzie wiele konkursów, dobra muzyka i pyszne jedzenie. Cena biletu od jednej pary wynosi 100 zł! Naprawdę warto. (to jak chcesz to można dodać) Dochód z balu zostanie przeznaczony na akcje charytatywne.

..............................
1 5 1