Odpowiedzi

2010-01-30T12:47:13+01:00
Patroni Polski: NMP Królowa Polski, św. Wojciech, św. Stanisław, św. Stanisław Kostka, św. Andrzej Bobola, św. Jadwiga Królowa, św. Kazimierz, św. Jadwiga Śląska, św. Kinga, św. Jan z Dukli, Święty Szczepan, bł. Władysław z Gielniowa, św. Maksymilian Kolbe, brat Albert
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:01:43+01:00
Męczennikami po ks. Jerzym Popiełuszce byli w 2009r mieszkańcy pakistańskiej miejscowości Gojra w prowincji Pendżab.
Patroni Polski: NMP Królowa Polski • św. Wojciech • św. Stanisław • św. Stanisław Kostka • św. Andrzej Bobola (czasami dodaje się do nich:• św. św. Jadwiga Królowa • św. Kazimierz • św. Jadwiga Śląska • św. Kinga • św. Jan z Dukli • Święty Szczepan • bł. Władysław z Gielniowa)
2010-01-30T15:37:52+01:00
ŚWIĘTY KAZIMIERZ
STANISŁAW KOSTKA
STANISŁAW,BISKUP KRAKOWA
ANDRZEJ BOBOLA
BŁ. Władysław z Gielniowa
ŚWIĘTY MAKSYMILIAN MARIA KOLBE-ALE ON ZMARŁ PRZED KS. POPIEŁUSZKO