Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:59:13+01:00
Mam zaszczyt przeporwadzić dziś wywiad z głównym bohaterem seri bajek "Kubuś Puchatek" . Kubuś jest zółtym misiem który, ma wielu przyjaciół, z którymi przeżywa wiele ciekawych przygód.
A:Cześć misu, możemy zaczynać?
B:Cześć! A dasz miodku?
A:Oczywiście!
B:No to możemy zaczynać
A:Kto jest twoim najlepszym przyjacielem?
B:Prosiaczek!
A:Czego właśnie on?
B:Bo nie lubi miodku! A tak serio jest bardzo miły i koleżeński.
A:Rozumiem. Jak ci się żyje w stumilowym lesie?
B:Wspaniale, mam tu wielu przyjaciół: Prosiaczka, Tygryska, Kłapouchego, Sowe no i tego zrzędę Krulika.
A:Jak wygląda twój zwyczajny dzień?
B:Gdy wstaje zjadam słoik miodku...
<20 sec pozniej>
A:I?
B:Przepraszam rozmarzyłem się. No i gdy już zjem troszkę miodku ide na krótki spacer, po którym ide do Krulika na obiad.
Po objedzie wracam do domu i na kolacje zjadam 2 słoiki miodku i ide spać.
A: Czy jesz coś oprócz miodu?
B:Lubie dzem :D
A: Jak znosisz myśl ze twój serial(:D) TVP zniosło z anteny i twoi fani cie nie oglądają o 19:00?
B: Przez TVP Disney kazał mi isć do psychologa, bo jak twierdzili byłem jakiś podłamany.
A: To przykre. Nadszedł czas na moje ostanie pytanie, ile zarabiasz?
B: 3 baryłki miodku na godzinę.
A:Aha, dzięki za wywiad. Cześć!
B:Cześć!
20 4 20
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:02:33+01:00
Wywiad ze Smerfetką.
Ja:Witam Cię Smerfetko, chciałabym przeprowadzić z toba wywiad, zgadzasz się??
S: Dobrze.
j: a więc pierwsze pytanie co lubisz robic oprócz zaglądania w lustro?
s: oprócz tego to nic
j: aha... to może powiesz co ostatnio wydarzyło sie ciekawego?
s: no dobrze.. Wybrałam się z Łasuchem do lasu, na jagody. Szliśmy lasem koło tego jeziorka i nagle wpadła mi szminka do wody. Kazałam Łasuchowi ją wydostac ale on bał się no i zawróciliśmy. Poszliśmy po Papę Smerfa, naszczęscie on nam pomógł.
j: niezwykle interesująca opowieść...
s: oczywiscie bo ze mna w roli głównej.
ja: a jaka jest twoja ulubiona potrawa?
s: żabie udka w sosie jagodowym z bitą śmietaną.
j: pewnie pyszne?
s: tak ale jadam ja raz na rok, bo muszę dbac o linię....wyobraz sobie że ważę 2,5 kg to zbyt dużo
j: czyżby??? jestes jak piórko
s: no co ty.... to ty nie wiesz, że jestem grubsza od Calineczki???
j:aha... niewątpie... a jakie jest twoje ulubione zajęcie?
s: rzucanie z procy kamykiem albo wkurzanie Ciamajdy....
ja: To chyba wiem o tobie prawie wszystko...
Dziękuje serdecznie za wywiad i do zobaczenia
s: ja też dzięks i polecam się na przyszłość!!!!
15 4 15
2010-01-30T13:04:58+01:00
Wywiad z Czerwonym Kapturkiem
Dziś porozmawiam z dziewczynką, która jako jedyna wie jak wygląda wilk ,,od środka,,.Czerwony kapturek, bo tak ją nazywają zgodził się, abym zadała mu kilka pytań:
JA: Witam czerwony kapturku. Powiedz mi co dlaczego zgodziłaś się iść sama przez las i to jeszcze z ciężkim koszem do chorej babci?
Czerwony Kapturek: Witam serdecznie. Poszłam dlatego, że bardzo kocham moją babcię. Ale muszę się przyznać, że to nie był najważniejszy powód dla którego się na to zgodziłam. Podpatrzyłam co mama wkłada do tego koszyka i jak ujrzałam te wszystkie pyszności to aż mi ślinka pociekła. No a kiedy szłam sama nikt nie widział, że troszkę podjadałam. Przez ten czas zanim spotkałam tego wrednego wilka musiałam trochę przytyć i dlatego postanowił mnie zjeść.
J:No właśnie, a propos wilka, dlaczego dałaś mu się nabrać na ten trik z kwiatami dla babci?
Cz.K: Jak wcześniej wspomniałam, trochę podjadałam i w koszyku zrobiło się dużo wolnego miejsca dlatego musiałam je czymś zastąpić.
J: CZyli niezłe ziółko z ciebie. Mam do ciebie ostatnie pytanie. Tego są ciekawi wszyscy twoi fani. Jak wygląda wnętrze wilka?
Cz.K: A nawet mi nie przypominaj. Czułam się jak na wysypisku. Smród taki, że się oddychać nie dało, a śmieci tyle, że trzeba by było sprzątać przez rok.
J: Cóż dziękuję więc, że zgodziłaś się odpowiedzieć mi na te kilka pytań. Życzę powodzenia w dalszym życiu.
Cz.K: Dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. A teraz biegnę do babci. Ale nie martwcie się . Z rodzicami:)
Może być??
Mam nadzieję, że tak:)

14 4 14