Spośród wymienionych niżej pasm górskich wybierz te, w których obecnie znajdują się lodowce górskie.

* Andy * Sudety * Atlas * Karpaty * Himalaje * Góry Skaliste * Wielkie Góry Wododziałowe * Karakorum * Góry Skandynawskie * Góry Krymskie * Pireneje * Góry Smocze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:05:17+01:00
Andy, himalaje, góry skaliste, karakorum, góry skandynawskie
2010-01-30T18:51:23+01:00
Góry skaliste, andy , karakorum, himalaje, góry skandynawskie