Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:46:56+01:00
W bibli jest zawarte 10 przykazań a w m.in stoi m.in.(ważniejsze)
* nie zabijaj!
* nie kradnij
*czci ojca swego i matkę swoją..
te 3 z 10 wymienionych można wykorzystać w życiu codziennym czyli aby nie pokusiło nas aby coś ukraść a tym bardziej nie zabijać czy też popełniać innych czynów karalnych!!!
a co do czci ojca i matkę swoją to każdy z młodych ludzi powinien stosować aż do śmierci bo każdego dnia powinniśmy okazywać miłość i szacunek naszym rodzicom bo to oni są najważniejsi!;)


prosze mysle ze sie przydałam licze na naj..!!
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T14:14:54+01:00
jA KIERUJAC SIE NAUKA JESUSA MOGE KIEROWC SIE W BUDOMANIU WSPÓŁNOTY BIBLIA ARAZ 10 PRZYKAZANIAMI W TY PRZYKAZANIEM NIE ZABIJAJ NI KRADNIJ ORAZ CZCIJ MATKE I OJCA SWEGO TE PRZYKAZANIA WYORZYSTUJEI CZYNIU DUZA ILOSC OSOÓB A NAWIAZUJAC DO ZYCIA CODZIENNEGO BUDUJE WSPOLNOTEZ KOLEGAMI I KOLEZANKAMI POMAGAJAC IM LUB DORADZAC W TRUDNYCH SYTUACJACH
15 3 15