Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T12:58:30+01:00
Masa najwiekszej=20kg
nastepna ma miec 40%mniej czyli
20kg-20kg*40%=20-8=12
najmniejsza znow 40% neij od poprzedniej wiec
12-12*0,4=7,2kg

caly balwan wazywiec
7,2+12+20=39,2kg
5 4 5
2010-01-30T12:58:34+01:00
20kg-najcięższa
20kg-40%=12kg-średnia
12kg-40%=7,2kg-najlżejsza
20kg+12kg+7,2kg=39,2kg
odp.cały bałwan waży 39,2kg
6 4 6
2010-01-30T12:59:11+01:00
8 kg jedna kula - o 40 % lżejsza od 20 kg
4 3 4