Rozłóż podane liczby na czynniki pierwsze,tzn.zapisz je w postaci iloczynu liczb pierwszych.
a)18=........................
b)12=........................
c)21=........................
d)50=........................
e)35=........................
f)48=........................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T15:20:57+02:00
18=2*3*3
12=2*2*3
21=3*7
50=2*5*5
35=5*7
48=2*2*2*2*3
7 5 7
2009-10-05T15:21:47+02:00
A)18=2*3*3
b)12=2*2*3
c)21=3*7
d)50=2*5*5
e)35=5*7
f)48=2*2*2*2*3
5 4 5