Odpowiedzi

2010-01-30T13:07:16+01:00
Woda + dwutlenkem wegla + energia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:08:37+01:00
To równanie oddychania tlenowego:
glukoza+tlen------->energia+dwutlenek węgla+woda
(substraty) (produkty)

licze na naj...prosze!
to jest na pewno dobrze bo miałam niedawno na biologi... te wcześniejsze rozwiązania są złe!!
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:13:02+01:00