Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:17:46+01:00
1.Charakteryzacja Scrooge'a
2.Powiedz w czym "Opowieść wigilijna" może pomoc w przyszłości w doświadczeniach i wskazówkach życiowych.
3.Streszczenie książki.
4.Opisz odwiedziny jednego z duchów

Ps: Ja tak miałem.Nie wiem jak ty, ale prosze o NAJ ;]
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:17:52+01:00
To tak ja miałam np. Opowiedz całą historie
lub napisz charakterystykę Scroog'a
2010-01-30T13:23:33+01:00
1.Charakteryzacja Scrooge'a
2.Powiedz w czym "Opowieść wigilijna" może pomoc w przyszłości w doświadczeniach i wskazówkach życiowych.
3.Streszczenie książki.
4.Opisz odwiedziny jednego z duchów
3 3 3