Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:19:12+01:00
3MgCl2 + 2Na3PO4 -> Mg3(PO4)2 + 6NaCl

W razie jakichkolwiek pytań pisz na priv :)
Liczę na naj :)
2010-01-30T13:20:45+01:00
3MgCl₂ + 2Na₃Po₄ -> Mg₃(PO₄)₂ + 6NaCl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:29:16+01:00
3MgCl2 + 2Na3PO4--> Mg3(PO4)2 + 6NaCl
zapis jonowy:
3Mg2+ + 6Cl- + 6Na+ + PO4 3- --> Mg3(PO4)2 + 6Na+ + 6Cl-
zapis jonowy skrócony:
3Mg2+ + PO4 3- --> Mg3(PO4)2

Mg3(PO4)2 - jest nierozpuszczalny