1. Przygotuj reklamę jakiegoś nieistniejącego lub niereklamowanego produktu.
2. Wymyśl hasło do reklamy społecznej, np: przeciw agresji w szkole, alkoholizmowi....
Bądź oszczędny w środkach wyrazu. Możesz szokować by silniej przemówić do odbiorcy


Proszę pomóżcie bo ja nie mogę wymyślić nic

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:27:19+01:00
1. Nie wiesz jak wykonać jakieś obliczenie? Gubisz się w liczbach?? Czujesz jakby się zmówiły przeciwko Tobie?? Mamy coś dla Ciebie!!! Najnowocześniejszy kalkulator ułatwi Ci liczenie! Uwaga! Liczy ułamki zwykłe!

2.
3 4 3
2010-01-30T13:39:08+01:00
1.Reklama twoich botów itp. możesz wzorować się na reklamie Heyah chodzisz po klasie pokazujesz buty i takie coś buu ty najj ki a na koniec mówisz Bo najlepsze buty są w Luksie itp.
2.Lubisz być bity?Nie?? A więc STOP agresji w szkołach
3 3 3