Odpowiedzi

2010-01-30T13:25:07+01:00
Osoba mówiąca w wierszu x3
2010-01-30T13:27:04+01:00
Podmiot liryczny to w liryce osoba/postać/rzecz/zwierzę itp., który mówi w liryce - odpowiednik narratora w epice.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:18:00+01:00
Podmiot liryczny-fikcyjna osoba,która wypowiada w utworze liryczynym swoje przeżycia, refleksje, uczucia,doznania;nadawca monologu lirycznego.
:)
1 5 1