P-zdanie prwdziwe
F-zdanie fłaszywe

...Żyły to naczynie krwionośne wprowadzające krew z serca
...Pęcherzyki płucne oplata siec naczyń włosowatych
...Krwiobieg dyzy rozpoczyna się w prawej komorze, ska krew wypływa aorta
...Krwiobieg mały jest nazwany inaczej płucnym

3

Odpowiedzi

2010-01-30T13:28:59+01:00
P Żyły to naczynie krwionośne wyprowadzające krew z serca
P Pęcherzyki płucne oplata siec naczyń włosowatych
F Krwiobieg duży rozpoczyna się w prawej komorze, ska krew wypływa aorta
F Krwiobieg mały jest nazwany inaczej płucnym
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:30:27+01:00
1. fałsz Żyły prowadza krew do serca
3. fałsz
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:30:57+01:00
1.F
2.p

3.p
4.p

chyba dobrze
1 3 1