Odpowiedzi

2010-01-30T13:30:21+01:00
Wody artezyjskie, należące do wód gruntowych, są wodami zalegającyi w nieckach geologicznych. Znajdują się one między dwoma warstwami nieprzepuszczalnymi i podlegają ciśnieniu hydrostatycznemu. Z wód artezyjskich można robić studnie ;)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:36:58+01:00
Jeżeli w górnej wodonośnej warstwie, na skutek działającego na nią ciśnienia hydrostatycznego wód znajdujących się na wyższych poziomach, samoczynnie wypływa przez te szczeliny na powierzchnię terenu to są to wody artezyjskie.
1 5 1