Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:29:24+01:00
PO lekcji :

Dziękujemy Ci, Panie Boże,
za światłość tej nauki,
pragniemy abyśmy nią oświeceni,
mogli Cię zawsze wielbić
i wolę Twoją wypełniać na wieki.

Przed lekcją:

Duchu Święty, który oświecasz serca i umysły nasze, dodaj nam ochoty i zdolności, by nasza nauka była dla nas pożytkiem doczesnym i wiecznym. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.
41 4 41
2010-01-30T13:30:16+01:00
Duchu Święty który oświecasz serca i umysły nasze dodaj nam ochoty i zdolności aby ta nauka była dla nas pożytkiem doczesnym i wiecznym przez Chrystusa Pana naszego Amen.
40 2 40
2010-01-30T13:31:46+01:00
NA POCZĄTKU LEKCJI:
DUCHU ŚWIĘTY, KTÓRY OŚWIECASZ SERCA I UMYSŁY NASZE DODAJ NAM OCHOTY I ZDOLNOŚCI, ABY TA NAUKA BYŁA DLA NAS Z POŻYTKIEM DOCZESNYM I WIECZNYM. PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO
AMEN.
PO LEKCJI:
DZIĘKI CI BOŻE ZA ŚWIATŁOŚĆ TEJ NAUKI. PRAGNIEMY ABYŚMY NIĄ OŚWIECENI MOGLI CIĘ WIELBIĆ I WOLĘ TWOJĄ WYPEŁNIAĆ. PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO
AMEN.
27 3 27