Odpowiedzi

2010-01-30T13:41:41+01:00
Tak zgadzam się, życie bez przyjaźni było by beznadziejne . ( nudne )
Czułabym się osamotniona, z przyjaciółmi zawsze wszystko wychodzi lepiej.
Gdy masz zły humor , zawsze starają sie ci go poprawić .
Więc moim zdaniem, przyjaźń jest potrzebna człowiekowi do normalnego życia .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:47:48+01:00
Temat zakłada, że do życia jest potrzebne wile rzeczy ale czy przyjaźń też ?
Moim zdaniem przyjaźń jest bardzo ważna i potrzebna w życiu czlowieka. Trzeba także pamiętać o ty że gdy mamy zły dzień potrzebujemy wsparcia to przyjaciel nas pociesza.Kolejną sprawą, którą chcę poruszyć jest docenianie przyjaźni zawsze należy walczyć o przyjaźń nawet po zdradzie czasami warto wybaczyć.Pragnę też zwrócić uwagę że życie w samotności jest bardzo trudne trzeba tłumić w sobie problemy. Nie wolno też pominąć problemów z którymi nie radzimy sobie sami możemy zwrócić się do przyjaciela o pomoc.A oto inne spojrzenie bliska osoba nie zawsze służy tylko w razie klopotów ale również jest przy twoich szczęsliwych wydarzeniach w życiu np. Podczas twoje ślubu.
Według mnie przyjaźn jest tak samo ważna jak powietrze czy woda bez tego czujemy się smutni i roztargnieni !!
Myślę, że przytoczone argumenty pozwolą w pełni zgodzić się z twierdzeniem zawartym w temacie.
1 5 1