Odpowiedzi

2010-01-30T13:38:14+01:00
Uwaga!
nowa kwiaciarnia ( wymyśl nazwę) już otwarta!
ul. piłsudzkiego 121 kwiaty z dostawą do domu na zamówienia, pogrzebowe świeże coś w tym stylu czaisz? masz ich zahęcić żeby kupowali akurat tam i masie to jest z podać konoecznie gdz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:42:44+01:00
1. Otwarcie nowej kwiaciarni:

Uwada! Promocja:
Kwiaciarnia bardzo korzystna dla was.
Tanie piekne kwiaty dla niej i dla niego, na rozne okazje.
Nie wierzysz sam zobacz...


Nie wiem czy dobrze sorry jak błędne;/
1 5 1
2010-01-30T13:44:53+01:00
1.

u góry a środku kartki musisz napisac nazwe tej kwiaciarni



potem jakis rzucający sie w oczy rysunek kwiatów

i obok np że : u nas dostaniiesz piękne wiązanki na każdą okazję , zawsze świeże pachnące kwiaty itd .

2.

narysuj ten środek żeby sie zucal w oczy i z boku napisz jakie ma dziialanie np: poprawia pamięc. napisz ze jest w przystępnej cenie . pamietaj zeby nie napisac za duzo o nim. na koiec jakis suzy slogan .