Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:32:10+01:00
1/2a² + 3/2ab = P
1/2a*h=P

a² + 2ab = a*h
a(a+2b)= a*h
h= a + 2b

P.S Liczę na Naj :)
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:32:29+01:00
1/2a(do kwadratu) + 3/2ab = P

1/2a*h=P

a(do kwadratu) + 2ab = a*h

a(a+2b)= a*h

h= a+2b

tak powinno być
11 3 11
2010-01-30T13:32:49+01:00
1/2a² + 3/2ab = P
1/2a*h=P



a² + 2ab = a*h
a(a+2b)= a*h
h= a + 2b

Odp : Wysokość danego trójkata wynosi a+2b:)

9 3 9