Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:35:53+01:00
1...neuron czuciowy
3...rdzeń kręgowy
2...neuron rychowy
6...receptor
5...efektor

tak mi sie wydaje liczę Naj... :*
3 2 3
2010-01-30T13:36:48+01:00
Zaczynamy od receptora, następnie neuronem czuciowym do rdzenia kręgowego. Gdy impuls zostanie przetworzony biegnie kolejno do neuronu ruchowego i efektora (np. mięśnia).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:38:15+01:00
1--->neuron czuciowy
2--->neuron rychowy
3--->rdzeń kręgowy
4--->receptor
5--->efektor

:P