Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:49:50+01:00
To jest WZÓR ;
P=2(1+√2)a²

Pod liczbę a należy wpisać liczbę 8 .
P=2+2√2+64=
= 66+2√2 < rozwiązanie ,,oczywiście można to bardziej obliczyć ale to powinno wystarczyć ;D powodzenia


P.S. Licze na naj .. ;D






1 5 1
2010-01-30T16:05:03+01:00
P=2(1+pierwiastek z 2)a do kwadratu- jest to wzór na pole ośmiokąta foremnego.
2010-01-30T16:06:20+01:00
P=2+2√2+64= 66+2√2
dasz naj . ?