PULS ZYCIA KL 1 gim.

zad 3/54
obok elementów zwiazanych z rozmnażaniem wpisz litery odpowiadajace własciwym roslinom,

Mszaki- M; paprotniki-P; nagonasienne-N; okrytonasienne-O

Nasienie...........
splątek.............
łagiewka pyłkowa...............
przedrosle.........
Zarodniki...........
Pręciki.............
Słupek..............
zalążek.............

A i jak ktos ma to prosze jeszce zad 4!!!! Dam naj!!! :*

3

Odpowiedzi

2010-01-30T13:41:33+01:00
Z.3
Nasienie-N
Splątek-M
Łagiewka pyłkowa- O
Przedrośle- N
Zarodniki-M,P
Pręciki-O
Słupek-O
Zalążek-N
Z.4
U góry po lewej- Nagonasienne- liście w kształcie igieł
U góry po prawej- Paprotniki- krzemionka
Na dole po lewej- Mszaki -chwytniki, gametofit
Na dole po prawej- Okrytonasienne- owoce
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:43:36+01:00
Nasienie......NO.....
splątek.........M....
łagiewka pyłkowa........NO.......
przedrosle......MPNO...
Zarodniki....MP.......
Pręciki......NO.......
Słupek........O......
zalążek........NO.....

wyżej rozwiązanie się nie zgadza.
11 3 11
2010-01-30T13:44:02+01:00
Nasienie...P
splatek...O
logiewka pylkowa...M
przedrosle..,M
zarodniki...P
preciki..N
slupek...N
zalazek..M
55 1 55