Odpowiedzi

2010-01-30T13:45:59+01:00
Pożytecznym ponieważ użyźniają one glebę .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:46:32+01:00
Występowanie dżdżownic na polu lub działce jest pożyteczne. Osobniki te użyźniają glebę, wynikiem czego na polu są urodzajne plony, a na działce okazałe trawy.

xD. Wymyśliłam xD . Mam nadzieję, że pomogłam ; *
2010-01-30T13:52:17+01:00
Jest to jak najbardziej zjawisko pozytywne ponieważ dżdżownice nie mieszkałyby na pewno w zanieczyszczonej glebie. I świadczy to tylko o czystości środowiska w którym się znajdują.