Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:05:48+01:00
Apollo 13:
James Lovell
John Swigert
Fred Haise


2010-01-30T14:40:43+01:00
1.Fred Haise
2.John Swigert
3.James Lovell
2010-01-30T15:51:28+01:00
Anderson, Clayton Conrad – ur. 23 lutego 1959, USA
Curie, Nancy Jane (d. Scherlock, Decker) – ur. 29 grudnia 1958, USA
Fabian, John McCreary – ur. 28 stycznia 1939, USA
Glenn, John Herschel – ur. 19 lipca 1921, USA
Hermaszewski, Mirosław – ur. 15 września 1941, Polska
Scott, David Randolph – ur. 6 czerwca 1932, USA
Patrick, Nicholas James MacDonald – ur. 22 marca 1964, USA
Kelly, Mark Edward – ur. 21 lutego 1964, USA
Gibson, Edward George – ur. 8 listopada 1936, USA
Armstrong, Neil Alden – ur. 5 sierpnia 1930, USA