Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T13:52:48+01:00
Mezopotamia-brama Isztar,kodeks Hamurabiego,Babilonia
Rzym-bazyliki,świątynie i brama Srebrników
2010-01-30T13:54:41+01:00
Mezopotamia: Brama Isztar, ogrody Semiramidy, kodeks Hammurabiego;
Grecja: AKROPOL, ŚWIĄTYNIA ATENY NIKE, PARTENON;
Rzym: Koloseum, Panteon, Łuk Konstantyna.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:54:50+01:00
Grecja - Akropol ateński , agora ateńska , Świątynia Zeusa Olimpijskiego w Atenach
Rzym - Circus Maximus , Panteon w Rzymie , Świątynia Jowisza Najlepszego Największego
Mezopotamia - Brama Isztar , Wiszące ogrody Semiarmidy , Kodeks Hammurabiego