Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T13:57:03+01:00
Co to jest miłość? Wielu z nas pewnie zadaje sobie takie pytanie. Wbrew pozorom to bardzo trudny temat. Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Jeśli odważymy się kochać będziemy naprawdę szczęśliwi. Przecież to Bóg zsyła dla nas osoby, które potem darzymy uczuciem. Musimy bezgranicznie zaufać Bogu pamiętając, że On wie co robi. Jeśli zsyła na nas kogoś wartego naszych uczuć to znaczy, że chce byśmy byli szczęśliwi. Przecież Boga również darzymy miłością. A On z miłości do Nas umarł na krzyżu. Pamiętajmy o tym.
1 1 1
2010-01-30T14:52:15+01:00
Czyli,ze bez żadnych zastrzerzen wierzmy w boga . nawed jezeli stało by sie cos nie dobrego to mozemy liczyc na boga bo on nas kocha .mozemy bogu zaufac bo on nam zawszze pomoze i nawed jezeli juz wierzymy ze czegosc nie zrobimy i nie demy rady bog nam pomoze

chyba tak ma to byc ^^
powodzenia !!
1 1 1