Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:05:07+01:00
P=33dm²
P=0,5*(a+b)*h
a=12dm
b=5/6*12=10[dm]

a+b=12+10=22dm

33=0,5*22*h
33=11h/:11
h=3dm

Odp.: Wysokość tego trapezu wynosi 3 dm
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T14:17:09+01:00
P=33dm²
a=12dm
b=5/6*12dm=10dm

P=½(a+b)*h
33dm²=½(12dm+10dm)*h / *2
66dm²=(12dm+10dm)*2h
66dm²=22dm*2h / :2
h*11dm=33dm² / :11dm
h=3dm

Odp. Wysokość wynosi 3dm.
2010-01-30T14:21:36+01:00
P=33dm²
P=0,5*(a+b)*h
a=12dm
b=5/6*12=10[dm]

a+b=12+10=22dm

33=0,5*22*h
33=11h/:11
h=3dm

Odp.Wysokość tego trapezu to 3 dm.